بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
بررسی دقیق برنامه ی بازی های دختران یوونتوسی

بررسی دقیق برنامه ی بازی های دختران یوونتوسی

بازی‌های مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا (زنان) در فصل 2022‐2023 در دو بخش برگزار می‌شود؛ بخش اول که یووه نیز در آن قرار گرفته در قالب برگزاری 11 مینی‌تورنمنت متمرکز (هر کدام به میزبانی یک تیم) و با حضور 44 باشگاه اروپایی اجرا می‌شود که زنان یوونتوس در خانه (به عنوان میزبان این بخش) به مصاف یونیون لوکزامبورگ خواهند رفت. پیروز این دیدار به مصاف برنده بازیِ فلورای استونی و خیریات اسرائیل خواهد رفت تا نماینده این گروه رهسپار مرحله دوم لیگ قهرمانان اروپای این فصل شود.

 

در بخش دوم از مرحله نخست لیگ قهرمانان اروپا (زنان) در فصل 2022 هم 16 تیم به مصاف یگدیگر خواهند رفت که رم به عنوان دیگر نماینده ایتالیا در این رقابت‌ها با پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، سِروِته سوئیس و گلاسکو سیتی اسکاتلند جدال خواهد کرد. البته سیدبندی و چیدمانِ بالا آمدن تیم‌ها در مراحل مختلف لیگ قهرمانان امسال توضیحات مفصل‌تری دارد که شاید خارج از حوصله این تاپیک باشد!

 

به این ترتیتب نخستین حرکتِ رسمی تیم زنان یوونتوس در فصل جدید، امشب (27 امرداد) با رویارویی مقابل تیم ری‌سینگ لوکزامبورگ کلید می‌خورد و دخترانِ بانوی‌پیر در اولین بازی‌شان پیش از شروع رقابت‌های سری A، در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهند رفت.

 

نکته جالب‌توجه در نشست رسانه‌ای پیش از این بازی که با حضور مارتینا رُسوچی، هافبک ارزشمند بیانکونری و ژوزه مُنته‌مورُّ، سرمربی استرالیایی تیم زنان یووه تقدیر از حضور مائوریتسیو اَری‌وَبِنه، مدیر باشگاه یوونتوس بود که صبح دیروز صورت پذیرفت. سرمربی تیم زنان یووه در بخش پایانی صحبت‌هایش در واکنش به این اتفاق گفت: «می‌خواهم از مائوریتسیو اَری‌وَبِنه که امروز به کمپ تمرینی دختران یووه آمد و با آنها دیدار و گفتگو کرد قدردانی و تشکر کنم. این حرکت نشان‌دهنده احترام به تیم زنان و بیانگر اهمیت دادن به هویت خانواده بزرگ یوونتوس بود. »

 

بازی دختران سرافراز و دوست‌داشتنی یوونتوس در مقابل ری‌سینگ اف‌سی یونیونِ لوکزامبورگ ساعت 11 به وقت ایران در Vinovo برگزار خواهد شد و قهرمان دو دوره اخیر لیگ زنان در کشور کوچک لوکزامبورگ به مصاف ستارگان بی‌بدیل سری A زنان در شش دوره اخیرش می‌رود تا کورسویِ امیدش برای عبور از این مرحله را بیازماید.

ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: